torsdag 27. mai 2010

I'm SO excited!

Hi!
I have a four day weekend!!
Nei jeg skal ikke skrive resten på engelsk. Hehe, snakket med min venn Derril på skype i dag og jeg sleit med å snakke norsk! Merkelig opplevelse det. UANSETT, i morgen er det senior skippday og jeg skipper jo så klart! Så jeg har da 4 dagers helg. Det er lite digg må jeg si. På lørdag er det ENDELIG prom og jeg har kjøpt meg kjole for det ! Den er så fiiiin og jeg GLEDER meg til å bruke den. Skal ta masse bilder og legge ut.

Føler tiden glir mellom fingrene mine akkurat i det jeg har tenkt til å gripe fatt i den. Har begynt å tenke veldig mye på hjemmreise og alle de menneskene jeg aldri kommer til å se igjen. Flere som skal komme å besøke meg, men er jo aldri garantert at de kommer. Jeg har blitt så glad i menneskene her - og landet egentlig. Tror ikke helt på at jeg har vært her i snart 10 mnd. Føler jeg har for liten tid til å gjøre alt det jeg vil gjøre før jeg drar - bruke mer tid på vennene mine her og virkelig nyte den siste tiden sammen.

Vi snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar