søndag 6. juni 2010

Prom and Goodbyes

Forrige uke var det prom og det var kjempe gøy:) Skal quote Guro og si at selve dansen var litt som Alværn (haha), men det var gøy. Jeg og Nathalie fikk sminke og hår fikset. Må si forventningene er en del av opplevelsen og det er det som gjorde det så gøy. Etter prom hadde vi afterparty ! Fin opplevelse, det var det virkelig.



Nå er det 18 dager til foreldrene mine kommer fra Norge og jeg er spent! Er både glad og trist for at året mitt er snart over. Jeg gruer meg forferdelig mye til å dra hjem, men samtidig blir det fantastisk bra å se alle vennene mine igjen!!! Akkurat nå har jeg det veldig bra. Har fått enda flere venner og trives rett og slett som Amerikaner. Derfor jeg får vondt i magen av bare å tenke på å dra hjem. Har vel kanskje noe med at jeg ikke helt vet jeg drar tilbake til. Har jeg forandret meg så mye at de gode vennene jeg hadde - ikke kommer til å være like gode når jeg kommer tilbake? Eller kommer jeg til å tilpasse meg Norge igjen? Mange spørsmål som jeg kommer til å få svar på når jeg kommer hjem.


Tiden flyr virkelig!! Jeg har bare 1 hel uke igjen på North Thurston High School. Graduation er den 17 juni og siste skoledag = 16. Jeg vet jeg har sagt det før, men jeg skjønner seriøst IKKE at året mitt nærmer seg slutten.
Flere av vennene mine i andre land + USA har begynt å dra hjem, jeg er bare så nysgjerrig på hvordan det kommer til å sette føttene på norsk jord igjen. Kommer til å savne WA, vertsfar og vertsøster + my american friends. De sier bare at jeg skal bli her og at de skal kidnappe meg sånn at jeg ikke kan dra. Heldigvis vet jeg at noen kommer på besøk og jeg skal så klart komme tilbake!

På lørdag hadde vi det siste Aspect møte hvor alle utvekslingsstudentene var samlet. Var da det gikk opp for meg at det faktisk nærmer seg slutten. Jeg håper bare at jeg holder kontakten og at jeg får sagt hade til alle jeg bryr meg om. Det kommer til å bli tøft. Ingen tvil om det...


Jeg skal prøve å oppdatere dere på mine siste uker/dager her i Lacey før jeg snur og setter kursen mot California med familien.





3 kommentarer:

  1. Min graduation vår i går og du burde glede deg!! Det er herlig :D hahaha alværn

    SvarSlett
  2. Så nydelig kjole Frida! Og skikkelig fint det siste bildet <3
    Gleder meg masse til å se deg igjen søta! Stor klem <3

    SvarSlett
  3. Haha, likte at du tok med alle bortsett fra vertsmor når du sa hvem du kom til å savne! :P
    Uansett, blir godt å se deg igjen :)

    SvarSlett