lørdag 19. juni 2010

I can't believe that this is it...

Jeg har ingen anelse over hvor tiden ble av... Sist jeg skrev her var det tid for prom og nå er det snart på tide å dra hjem. Når jeg mener snart så mener jeg virkelig snart. Foreldrene min kommer søren meg på torsdag jo!!!







Skolen er over og er rart å tenke på at jeg aldri skal gå på North Thurston igjen. Flere utvekslingsstudenter har allerede dratt hjem, og jeg hører jo at de allerede savner USA veldig. Gruer meg sykt mye til å si hade til alle. Selvom jeg kommer til å se noen igjen, vet jeg at for de fleste er det siste gang jeg noen gang kommer til å se dem. Huff... Og for ikke å snakke om jetlag. Komme tilbake til Norge kommer til å bli helt #&¤!#. Sove om dagen og være oppe om natten. Kan ikke si jeg gleder meg sånn veldig. Her snakker vi 9 timers tidsforskjell altså.




Er ikke i sånn veldig blogghumør for tiden, så blir et lite kort innlegg i dag. Legger ut noen bilder fra siste sprell. Vi hadde forresten graduation på torsdag. Jeg fikk ikke gå med kappe osv fordi de ikke lar utvekslingsstudenter gå... Men var gøy å se på da :)



See yah laterrrrr, ps; jeg kommer hjem 17. Juli :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar