mandag 28. juni 2010

Family reunion, Leaving and San Francisco!

Hi,

It's over...






Jeg har nå dratt fra venner, vertsfamilie og alle de jeg er glad i her i USA. Og ja - det var forferdelig. Tror faktisk det er det vanskeligste jeg har gjort. Dagen før (på lørdag) hadde jeg en liten "Goodbye-dinner" for venner som ville komme å si hade og treffe familien. Det var veldig hyggelig og jeg er glad det var så mange som kom!




Dagen etter var det jo på tide for meg å dra hjem. Jeg har ikke begynt å gråte - før Justice kom ¨på morningen på søndag og skulle si hade. Var nok fordi jeg hadde pakket - rommet var tomt og det gikk opp for meg at jeg skal dra. Han ble - og Kenzie + Nathalie + Kansas kom litt etterpå. Vi bare satt oppe på rommet mitt i senga - og mimret, gråt og holdt hverandre. Tror det ble nevnt en masse ganger at ingen virkelig trodde at jeg skulle dra. Inkludert megselv.


Når Kansas kom gikk hun rett opp på rommet og brøyt ut i gråt - jeg klarte ikke å holde tilbake og det endte med at alle lå der å gråt. Så begynte vi å le litt etterpå når Kenzie kommenterte at Kansas fikk alle til å gråte.


Måtte jo si hade til vertsfaren min - som har blitt my second dad. Og vertsøster Lani. Jeg kommer til å savne dem noe forferdelig mye... Den dagen kom så utrolig fort. Hadde jo snakket om det før "now it's only 2 months until you leave, OH MY GOD". Eh, no It's only 1 day. wow, gikk altfor fort....


Nathalie er min bestevenn her og det kommer hun alltid til å være, sånn sett er jeg glad for at hun bor i Germany og ikke i the U.S.. For henne skal jeg besøke ofte - og hun skal komme til meg :)

Avskjed er aldri hyggelig, men du innser hvor mange du har påvirket bare ved å ha vært her i 10 mnd. Jeg har hatt den største opplevelsen hittil i mitt liv, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro hit. Har hadd noen tøffe perioder også, men greide å komme meg gjennom dem ved hjelp av venner og famile. Jeg skal definitly komme tilbake, hvem vet kanskje jeg bosetter meg her om noen år?

Nå er jeg i San Francisco med familien - og første inntrykket var vel ikke akkurat HELT på topp. hehehe, - I går var det jo den årlige "Gay-parade" og det var RETT utenfor hotellet vårt. haha, myye inntrykk vi fikk i hvertfall, Men men, morsom start på ferien det da?!

I dag var litt bedre, sliter jo fortsatt litt med tanke på at jeg dro fra alle på lørdag, men prøver så godt jeg kan å ha det gøy selv om jeg føler meg litt depressed. Forresten vi dro til Seattle først på lørdag også og spiste at The Space Needle. KJEMPE god mat der!!




Jeg skal oppdatere mer, helt til jeg kommer hjem - så ser vi hva som skjer med bloggingen der.
Og jo btw, jeg fikk lappen også :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar