søndag 11. juli 2010

New York, New York (again)

Jeg er tilbake der jeg starta. New York - The Big Apple... Første gangen jeg var i USA var i New York hvor jeg var på forkurs med alle de andre utvekslingsstudentene. Det var første stopp før WA state - Lacey - hvor jeg skulle bo i 10 mnd. Now it's all over. Rart det egentlig. Slutter der jeg starta..



Gruer meg til jetlag da. Kommer til å bli pining å holde seg våken når du er så trøtt at bare du lukker øya sovner du. Men, men. DET skal jeg tenke på senere. Nå er jeg som sagt i NY igjen og her er det SÅ varmt! Shopping er tingen :)




Jeg liker virkelig denne byen. Sover aldri og er alltid liv. Gikk i gjennom Central Park i dag og det står folk og underholder hele tiden. Morsomt!! Gleder meg til Norge nå daaa, drar fra NY 16 July og lander i Norge 17, klokken 9.35 :) Ser dere snart igjen!!


OG, glemte jeg nesten. Har jo vært i Hollywood!! Og universal studios hvor jeg møtte Tim :) Det var kjempe gøy siden vi hadde VIP-tickets der. Så også flere av hollywood stjernene og selvfølgelig skiltet. (forteller mer siden)


Writing again soon.

Frida




1 kommentar:

  1. Hei :) Jeg bare lurte på hvordan det har vært å gå på North Thurston? Jeg skal nemlig gå der til neste år :) Har fått familie i Lacey!
    Du kan sikkert svare på selma_rogneby@hotmail.com

    SvarSlett