lørdag 24. juli 2010

Bittersweet

Hey there...

Nå har jeg kommet hjem til Norge. Har vært her siden 17 Juli, men har ikke skrevet noe på bloggen fordi jeg har vært ganske så opptatt egentlig. Er ikke helt sikker på hvordan denne bloggen kommer til å bli, nå som jeg er tilbake i Norge og reisen min er over. NY var fantastisk, for ikke å glemme hele dette året. Jeg har så mange minner jeg skal ta med meg videre i livet. Ser flere studenter gjør seg klare til å dra ut for å oppleve akkurat det jeg har opplevd. Må si det er utrolig rart å tenke på at jeg var AKKURAT sånn for ca 1 år siden. Jeg var så klar for å dra - og nå er jeg tilbake der hvor jeg alltid har vært. Og alt føles egentlig litt ut som en drøm...
Ben kom til Norge da! Han har vært her i 3 uker nå hos Tobias i Kongsberg. Tror han har hatt det veldig bra her " I seriously don't want to go back to Olympia". Well, jeg skulle ønske han kunne bodd her jeg. Var med han i hele går og hadde en kjempe fin dag. Han burde faktisk sitte på flyet nå i skrivende stund. Jeg kommer til å savne han.



Tiden fortsetter å gå om vi vil det eller ikke. Noen ganger vil jeg bare bremse, eller stoppe den helt bare for å være sikker på at jeg har utnyttet tiden så godt som mulig. Men sånn er det ikke. Du er rett og slett nødt til å face det som kommer før eller siden. En ting jeg har lært er at everything comes to an end sooner or later.



California og NY har jeg ikke skrevet så mye om. Kommer vel et innlegg sånn at jeg får fortalt dere om den turen. :)



Gjensyn med venner har også vært helt fantastisk da :D Selv om det føles ut som at jeg bare har vært borte i kanskje 1 mnd når jeg så dem igjen. Elsker å være travel. Keeps my mind of things.








1 kommentar:

  1. Vel overstått blogg, Frida. Var en fryd å følge bloggen din gjennom året! :) db

    SvarSlett