mandag 23. august 2010

Hverdag


Har vært noen uker tilbake i Norge nå og begynner å føle det på kroppen. Hverdagen er tilbake - og den har ikke forandret seg alt for mye siden jeg dro for snart 1 år siden. På torsdag er det faktisk 1 år siden jeg satte meg på flyet til NY. Utrolig rart.. Har jo tenkt på det å komme hjem igjen ganske lenge, men når du først gjør det føles utvekslingsåret ditt så uvirkelig. På onsdag starter også jeg på skolen (flere har allerede startet).

Jeg savner Washington, venner og vertsfamilien min.. Har så lyst til å dra på besøk snart, kanskje jeg får det til hvis jeg får meg jobb og sparer som bare det. Vinterferien = WA?? JA, det hadde vært noe det :) Skal også prøve å få dratt til Tyskland i høstferien eller ta en lang helg der. Savner Nathalie <3

Jeg var også på skolen min for første gang i dag og fikk en skikkelig rar følelse når jeg gikk inn dit. Var så langt unna, selv om jeg var rett der. Høres kanskje dumt ut, men følte det sånn... Tror alt kommer til å ordne seg med fag osv, så er letta nå. Dette skal bli et bra år : Russefeiring blant annet.. Nyt den siste tiden av sommeren nå da!!

Lykke til, til alle som drar ut nå ! Dere kommer til å ha et fantastisk år :)!


Frida

1 kommentar:

  1. Hei. Jeg har nettopp startet en blogg også som handler om positive ting. Mitt navn er også Frida, derfor lurer jeg på om jeg kan låne ditt bilde? Om det ikke er greit må du bare gi en lyd, så skal jeg fjerne det igjen :)

    SvarSlett